.
اگر نتوانم با تو قهوه بنوشم
قهوهخانهها
به چه کار میآیند؟
و اگر نتوانم بی هدف با تو پرسه بزنم
خیابانها
به چه کار میآیند؟
و اگر نتوانم بی هراس نامت را در گلو بگردانم
کلمات
به چه کار میآیند؟
و اگر نتوانم فریاد بزنم «دوستت دارم»
دهانم به چه کار می آید؟...
ورزقان، پیر اما امیدوار / شهرستانی غنی اما محروم...
ما را در سایت ورزقان، پیر اما امیدوار / شهرستانی غنی اما محروم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 11:48