تنهایی آدم رو
کمطاقت میکنه
دلتنگی از یه آدم تن
ها، موجودی غمگین و بیمنطق میسازه
یه وقتایی بین این همه آدم غریبه و آشنا، به این محتاجیم که حضور کسی رو کنار خودمون حس کنیم
کسی که شنوندهی ب
هانه
های ریز و درشتمون باشه
یه نفر که بشنوه و لبخند بزنه
گوش کنه و به دل نگیره
شنونده باشه و سکوت کنه
یه نفر که توی اوج بیمنطقیمون، صبورترین آدم دنیا باشه
خیلی وقتا ما خودمون میدونیم حرفی که میزنیم منطقی نیست اما یه نفر باید باشه تا توی چشمامون نگاه کنه و برای چند لحظه حقی که نداریم رو بهمون بده
کسی چه میدونه، شاید ما اون لحظه فقط تشنهی توجهیم
فقط
کمی توجه
تنهایی آدم رو
کمطاقت میکنه ... ورزقان، پیر اما امیدوار / شهرستانی غنی اما محروم...
ما را در سایت ورزقان، پیر اما امیدوار / شهرستانی غنی اما محروم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 11:48